vad ska man säga?

Senaste dagarna ahr varit så bra. Varje morgon så har jag bestämt mig för att idag ska bli en bra dag! Och då har de blivit det.. Saker som jag egentligen hade tyckt varit jättejobbiga bir inte lika hemska om man går in i allt emd den inställningen och eftersom jag den senaste tiden varit ett ritkigt neggomonster så har det verkligen behövts.

Idag är jag ledig från skolan och jag glömde ställa klockan. Så jag vakande halv 11...? Blev skitsur för det och så var neggomonstret tillbaka :(
Ringde och krånglade med världens sämsta tandläkare som är dum i huvet och blev inte direkt gladare av det.. resten av dagen har jag försökt plugga men när man är på detta humör så är det nästan omöjligt, jag läser och läser men måste hela tiden börja om eftersom jag inte fattar vad jag läser.
Jag måste diska, plocka, äta något oxå.. men jag tar inte tag i det alls. Bara sitter här vid datorn och ser hur det börjar mörkna ute.

Kanske dags att rycka upp sig..?
Plugget lägger jag ner för idag, ingen ide att göra det ändå om det inte blir bra. Ska ta tag i disken först, plocka lite och sedan ska jag gå å träna. Just där i hallen, med väskan i handen ska jag kolla i spegeln och bestämma mig för att ikväll ska blir en bra kväll!! Men inte förrän då, de två timmarna innan ska jag vara sur och grinig.

sen ska jag bli glad igen


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilket fint kort på dig! Vad bra att du kan trycka tillbaka neggmonstret//Kram

2010-03-17 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0