afrodans

KOm hem från gymet för ett tag sedan. Jag tänkte ju gyma och sedan simma men kände verkligen inte för det så jag drog med Sara på ett pass istället. AfroDans. SKITKUL!! :D
Det är STOOOORAAA rörelser, enkla och sköna för kroppen som  gungar i takt till trummor. Det var jättejobbigt och timmen gick otroligt fort.





Först kände jag mig lite dum.. alla som var där kunde alla stegen och även fast de var enkla så tar det ett tag innan man kommer in i gunget och känslan.. men jga kommer gå dit flera gånger och tror att det blir ännu roligare när man lär sig det bättre! :)
Det som inte var så bra var att jag har slut på min ventolin(mot astma) så jag körde utan och det blev jobbigt i slutet. i bilen hem pep jag som en liten fågel. men nu har det lugnat ner sig. Det är otäckt och blir man rädd blir det mycket värre. Usch, måste köpa en ny dosa!

Tänkte handla ikväll. Vi har som förut.. typ pasta och brunsås hemma för tillfället. HIttade tilloch med en TOM kaviartub i kylen. Seriöst, vad är det för fel på killar? JAg pressade ut det absolut sista och det var typ lika stor som en ärta. Tur för Andreas att jag älskar honom så mycket :)
Men tillbaka till handlingen så blir det nog lite för sent för det ikväll. E4:an är katastrof så Andreas är väldigt försenad och hellre en tom kyl än en död pojkvän. Så jag får väl äta popisar till frukost imorn.. :D!!

ska in i duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0