besatt

En dag när jag hade tråkigt slog jag på tv:n.. brukar aldrig kolla på tv. Men denna dag gjorde jag det, och jag lyckades precis tajma in reprisen på Greys anatomy. Första säsongen, första delen.
Jag har aldrig följt den serien alls, sett något avsnitt då och då.. men eftersonm jag hade så tråkigt denna dag och tyckte första avsnittet var bra så googlade jag den och fick upp hela serien som man kan kolla på via nätet.
Nu är jag helt såld, varenda stund jag får över så kollar jag. Jag skulle nog kunna kolla i flera dygn i sträck.

Problemet här(förutom att jag är besatt av en serie) är att den enda sidan som går att kolla på heter megavideo.com och där får man bara kolla 72 minuter. sedan måste man vänta i 54 minuter..!!?? Jag blir GALEN på det. Vafan!!
Nu är det tre minuter kvar tills jag får kolla igen och jag har ofta problem med att fylla denna nästan fulla timme. Jag plockar lite, lagar lite mat, diskar, duschar, pluggar. Ja, okej.. jag lyckas fylla den ganska bra men jag min blick dras hela tiden mot klockan och jag kan inte bärga mig tills jag får se ännu ett avsnitt.



Andreas är på middag på Hambergs den lyckliga människan. Sitter nog just nu och frossar i räkor, pilgrimsmusslor, hummer och annat smaskens och så dricker han svingott chabli-vin medan jag åt potatismos med köttbullar.. Men det var faktiskt gott det med :)

Sitter ändå hellre hemma och kollar på Greys ! :)

Nu är det dax.
god natt


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Visst är det bra!! Helt klart bäst! :)

Leta fram supergamla bilder sen.. vill se. :)

puss

2010-01-28 @ 00:11:55
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0