gamla bilder

Har haft en riktigt tråkig dag idag och nyss började jag kolla genom lite gamla mappar och hittade en del gamla bilder som väcker en massa härliga bilder. De kommer inte i någon ordning överhuvudtaget utan jag har bara kastat in dem :)

Katrin när hon bodde ett tag i Smedjebacken, mitt imellan england och england. Vi bakade pepparkakor och hade mysigt. Saknar henne jämt. Och om bara några dagar flyttar hon tillbaka till Sverige och tar med sig kille å bäbis! Heelt underbart!


Rolig förfest med Sara och Stina.. :)


Jag och min fina Lina i Sälen 2008. En vecka där med bra folk. Tror jag träffat henne bara en gång efter detta och det är katastrof!


Bästa Annelie och jag på BJ innan hon flyttade.. Vafan, alla flyttar ju...?



Studenten!! :) Johanna, Malin, Jennie, Erika, Lovisa, Mikaela, Jag och Monica. Fina vänner och ett bra avslut på tre fantistiskt roliga år! Varje fredag gick åt att planera för helgen och varje måndag åt att prata om helgen! HAha


Lina och jag igår i Sälen. Skål!


Bensinläcka i bilen. Fick sitta såhär hela vägen från Uppsala till Ludvika


Lillasyster och Storasyster. :) Vi har badat eller nåt hos Mormor och Morfar.


Andreas som en liten plutt. Han ser ut som en liten orangutangunge och var världens sötaste :)


Hahahaha,.. det är så synd att bilden är suddig. Är ett kort taget på ett kort, men alla som vet hur detta kort ser ut kan ju skratta :) Alice och kusin Anja har klätt ut sig och de är så fruktansvärt roliga på denna bild! :)

Ikväll ska Andreas ut å käka med Patrik som fyller år idag och jag har ingen aning om vad jag ska göra.. äta popcorn iaf, kanske ta en promenix om det inte blir kallare än vad det är nu. sen blir det dusch och tidigt i säng. ska till skolan imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så sant så... dem där helgerna var farliga. :) inte mycket plugg blev det på måndagar och fredagar. :) puss

2010-01-26 @ 00:10:15
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Kristina

haha, vilken gammal bild..känns som väldigt länge sen, men jag minns den där kvällen jätteväl :)

2010-01-26 @ 14:56:54
URL: http://www.readmypinklips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0