först har man inget, sen har man allt.. typ

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här. Det blir så när jag ha mycket att göra oh eftersom jag är så himla trött när jag kommer hem orkar jag inte göra någonting alls. Fölåt:(
Andra dagen i rad idag var jag sen till skolan.. jag har pendlat i tre dagar. Andreas har pendlat i typ 700 dagar.. 650 DAGAR!!? Hur han orkar kan jag för mitt liv inte begripa. Jag vill mest dö när klockan ringer 06.30. För det mesta går Andreas upp 04.45. Han är inte klok någonstans!

Sprang som en idiot idag från tunnelbanan och försökte hitta rätt. Campuset är enormt och jag har fortfarande inte lärt mig hur jag tar mig från ett ställe till ett annat. Jag trodde jag var smart och hittade en genväg men istället kom jag till andra sidan och fick börja om från början.

KOnrardsbergs huvudbyggnad. Det är fint iallafall.:)

För en månad sedan hade jag ångest.. konstant. Jag mådde piss, var deppad och ledsen, trött och kände mig grå och ful och värdelös. Det är fruktansvärt att känna så. Usch! Jag visste inte om jag skulle plugga, jag hade inget jobb, jag hade panik eftersom jag inte hade några pengar och allt kändes bara skit.
I dagsläget har inte allt förändrats, jag är fortfarande sketapank och den ångesten sitter kvar.. men nu går jag i skolan och det känns så rätt, jag vet att jag om en till två veckor kommer få mitt csn och idag skaffade jag mig oxå ett jobb. Det blir nog inte så mycket jobb, men ett kvällsjobb som passar perfekt eftersom jag pluggar på förmiddagarna, och börjar inte jobba förrän vid 15.00 några dagar i veckan.
Jag vet inte ens vad företaget heter.. haha, men jag ska iallafall ringa till specifika yrkesgrupper och göra marknadsundersökningar på ca 5 minuter. Zandra jobbar där och hon tycker det är roligt och jag är bara glad att jag kan få lite extra pengar varje månad så jag kan bjuda min älskling på middag ibland :)

Jag är så mycket gladare nu än förut och det känns underbart!!

happyhappy!

 

Lite the nu så blir allt ännu bättre.

 


Kommentarer
Postat av: sara

grattis gumman!! va fin universitetsbyggnaden är:-)



Kan du inte skriva lite om det du läser i din allmänbildningsbok;) så får jag också lära mig något hehe.. KRAM!

2010-01-21 @ 09:10:28
Postat av: Carla

Jag ler när jag läser dehär! <3

2010-01-23 @ 12:06:39
URL: http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0