helt slut

Sjukt att man kan bli så fruktansvärt trött av att börja i skolan. Igår var första dagen. Jag var skitnervös men när jag kom till Konradsbergs campus så kändes allt bättre. Just min grupp, Inrikting naturorienterade ämnen för F-6 är liten. vi är bara åtta personer. Åtta tjejer som alla verkar jättetrevliga.
Vi körde igång på en gång.. första kursen är nån inledningskurs.. typ: vad gör en lärare.?

när jag kom hem igår vid halv fem lagade jag mat. Sara kom och åt med mig. andreas tränade sen skulle vi kolla på film men jag somnade på soffan.. sen gick jag å la mig kl nio. somnade som en stock å nu vill jag oxå bara sova.. måste beställa böcker först. svindyrt :( å fixa med nån mailadress.

god natt

Kommentarer
Postat av: zandra

hur sur blev han att du somnade på soffan? höhö

2010-01-19 @ 21:33:43
URL: http://zandrastaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0