hemmabygge

Igår efter vi(Andreas) städat klart hämtade vi upp vardagsrumsbordet och mattan och började bygga. Eftersom jag bara slappat hela dagen var det jag som fick bygga bord medan Andreas satt brevid och sa att jag var duktig =)
Efter många timmars slit, bygga, svordomar och ryggont var det klart!



visst blev det fint?

Just nu sitter jag här och syndar! Jag har fötterna på bordet!! :) sorry älskling, jag kan inte låta bli!

Fortfarande supersnorig, men har inte halsont längre iallafall och det är skönt. Hoppas det blir bättre imorgon för då ska jag på ett viktigt möte i stockholm och på kvällen är det 25 års fest med tema glitter och glamour.. inte så glammigt att komma med en illröd rinnande näsa. Nej nej, det går inte!!


Kommentarer
Postat av: sara

Superfint!! Jag är så himla förtjust i er golvlampa!! Puss&kram

2010-01-07 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0