ingen bra dag

Fick mens idag. Sista månaderna har den veckan varit mycket jobbigare ään tidigare.
Jag har sjukt ont i magen som visserligen går bort med alvedon men huvudvärken.. den sitter i i tre dagar ungefär och ingen tablett jag provat tar bort värken.

Hoppas HOPPAS att mina böcker jag beställt kommer idag, ananrs blir det jobbigt:( måste ner på biblan då å kolla om jag kan sitta där å läsa ett kapitel jag ska göra en boklogg av till på måndag. Annars ska jag plocka en hel del hemma och i eftermiddag blir det storhandling i gränby. Lite god mat sen kanske.. om jag hittar nåt gott att laga.

Känner mig inge glad.. skulle kunna hoppa denna dag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0