ledig måndag

Herregud, när skolan äntligen börjat ska man va ledig jämt. Mitt schema är patetiskt för tillfället dessutom så att vara ledig idag gör mig förbannad! Jag vill gå i skolan!!!!! Känns ju iof bra att jag känner såhär :) Kanske inte låter likadant i alla fyra åren jag ska plugga.
Jag får ägna min dag åt att läsa min bok som handlar om allting. "Lite historik och nästan allting heter den" där jag får lära mig en massa strunt. Mycket är helt värdelöst men annat är faktiskt roligt. Får veta varför vissa grundämnen heter som de heter. de är döpta efter länder å personer mm. Sånt där värdelöst vetande tycker jag om! :)

Vi har inte haft något internet under hela helgen.. Vårat modem krånglar som tusan och imorgon kommer en snubbe hit för att fixa det så man kan lita på att den fungeraR.

Helgen har varit ganska full. Fredagen bestod av mys och vi gick och la oss tidigt.I lördags var jag med Sara på Formexmässan i stockholm där vi kollade på en massa inredning, kläder, babysaker, smycken, parfymer, godis, rakgrejjer.. ja, det fanns typ allt. Sara startar upp ett företag och vi hittade en massa saker dit. Kommer bli kalas!

Efter mässan åkte vi hem och gjorde oss lite fina inför kvällen då sara skulle på 30års fest och jag på 29 års fest.
Patrik fyller år idag men hade festen i lördags så när jag var i stockholm hade de åkte pulka å grillat korv i slottsbacken! :)
Vi drack lite vin och gick sedan på brasseriet för at täta. Det var supergott men vi kom dit så sent så när vi var klara var alla så trötta så vi bestämde oss för att gå hem och strunta i att gå vidare. Tråkmånsar? Japp. :)



skål för Patrik!

Igår satt jg och Andreas upp hemmabiot. Det tog hela dagen och v är fortfarande inte riktigt klara. Tvn satte vi oxå upp på väggen! Vi beställde sushi och åt popcorn till Boondock Saints. En av brorsorna är så sjukt vacker och jag vet inte om jag tycker filmen är bra på grund av honom eller om den faktiskt är bra :)





Dax för lite frukost nu

Kommentarer
Postat av: Carola

Den filmen är ju en av de bästa! Snacka om ögongodis!!



Ha´t gött!

//C

2010-01-25 @ 18:31:32
URL: http://poisonwasp.blogspot.com/
Postat av: Carla

Han e sjuuukt het å filmen är grym :D å ännu bättre eftersom han e me ;) deras engelska kan man ju döö för! wow!!

2010-01-26 @ 17:22:19
URL: http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0