lugn helg

Hela min helg är lugn och skön.. inge fest och inge stress.
Igår gick vi och la oss klockan 22 och jag vaknade av mig själv kl 9 imorse, pigg och glad!
gick upp och lagade scones till Andreas och mig som vi åt med marmelad och ost och te. Supermysigt.
Sedan gick vi och tränade, storhandlade och fixade kalrt hemmabiot!

Nu sitter vi här. Jag Andreas och Patrik och har ätit en utsökt middag. Sanna gav mig ett recept och det blev supergott. Vi dricker vin och ska sätta på en film snart.

Ja, har inte så mycket att skriva här just nu.

hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att maten blev bra! :)

2010-02-01 @ 22:50:59
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0