måndag

NU är helgen över.. det blev ingen fest i lördags, jag orkade helt enkelt inte. så jag åkte hem till sara istället och myste med henne kristina och anette. det var lagom, och jättemysigt!
Vi åt sushi och pratade en massa strunt!

Igår vaknade jag och Andreas sent, gick ner på stan och köpte en massa tröjor till honom som fanns på rea på Janemars. Efter en mysig lunch på stan gick vi till Sara. SVINkallt att gå. Fy fan! Vi kollade på film och åt isglass innan vi fix lyxtransport hem:)

Idag ska jag fortsätta att va sjuk, SUCK. Näsan är fortfarande igentäppt och jag mår sådär, har ringt lite samtal och passar på att fixa med saker som CSN, skola och sånt medan jag ändå inte orkar göra så mycket annat.
Imorgon kl 10.30 ska jag till tandläkaren och kolla min dumma visdomstand. tack älskade mamma för att du hjälper mig !

Och tack ni som komenterat och önskat mig lycka till! :) Det känns verkligen rätt, och en vän till mig sa idag att det kan vara därför det går så lätt.. Han lät lite religös, men det lät ändå bra på nåt sätt!
Som svar på din fråga Lovisa så har vi inte bestämt oss ännu hur vi gör med åsgränd(uppsala). Förmodligen kommer vi väl flytta till Stockholm, kommer ju blir helt meningslöst att bara bo i uppsala. Men om vi ska sälja åsgränd eller hyra ut får vi se. Om Andreas kan få lån på en till bostad gör vi nog så.. Men man vet aldrig med banken. så kanske vi måste sälja.
Under över ett års tid trivdes jag verkligen inte här.. men det senaste året har jag verkligen börjat göra det så det känns sjukt tråkigt om vi skulle sälja, å flytta.

Jag hade velat fota så mycket och lägga ut bilder här för jag är inte så bra på att skriva tyvärr men jag min slarver har tappat bort laddaren till kameran så den är stendöd:(

jaja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0