onödigt babbel

nä, det blev ingen träning idag. Andreas hade fullt upp med jobb och min magknip som jag haft sedan 10 i morse vill inte ge sig.. Ska hoppa in i en varm dusch nu. Jag ska sitta i dushen. Länge.. Ha hårkur i håret extra länge och till å med så att jag kanske slår till på att raka benen. Det var ju hrrmm.. ett tag sedan ja.

tänk om man hade en sån här hemma,, typ som ett vattenfall :) fast när jag tänker efter.. så är det ju skönt med slangen så man kan sitta och att munstycket är runt så det kommer vatten överallt när man står upp. men den är ju fin att se på iallafall!

efter duschen blir det kanske lite popisar eftersom min älskling köpte riktigt salt igår :) Går inte att äta popcorn med Seltin. Smakar surt och äckligt.. Sen o mdet är mycket nyttigare skiter jag i. iallafall när det handlar om popcorn.

god natt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag ska dit med Linda.. :) Det blir nog skoj!! Synd att du inte kunde komma med!

2010-01-26 @ 22:54:29
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0