pluggsöndag

Vi kollade på film igår, Kill Bill.. jag tycker den filmen suger. Förlåt, men jag kan inte hjälpa det. Blod som sprutar och slagsmål på det sättet är så overkligt och jag tycker verkligen inte om det. Jag gick och la mig innan Patrik gick hem. Skönt..

Andreas åkte till sina syskon i morse som bor i järfälla och sedan ska han på någon konsert i globen ikväll på något band som heter depesh mode eller något liknande. Jag har noll koll.
Själv ska jag plugga. Håller på med min läslogg och boken jag ska göra den av är så fruktanvärt ointressant och tråkig. Alla andra böcker till denna kurs är hur roliga och intressanta som helst men denna, just denna som jag ska skriva saker om och ur är helt obegriplig och tråkigt skriven. Synd tycker jag. Men bara att traggla sig igenom skiten. Tre kapitel kvar. sen blir det renskrivning av min logg och sedan är det klart.
Jag ska ta en liten paus nu och äta lunch och ta fram kyckling till kvällen när Mikaela kommer hit på middag och lite film-mys! :)

Imorgon börjar jag klockan 13 och går i skolan till 16, sedan är det något möte med mentorsgruppen. Jag ska få en mentor som jag kan fråga om allt som har med skolan att göra och det känns riktigt bra eftersom jag har noll koll. Så imorgon kommer jag vara i stockholm hela dagen.

Dax för lite tomatsoppa nu.

Kommentarer
Postat av: zandra

du kan ju slå en signal om du får tråkigt så kanske vi kan äta en semla om jag inte jobbar eller skottar snö eller hamstrar lösgodis innan min påtänkta diet. pöss

2010-01-31 @ 15:34:06
URL: http://zandrastaf.blogg.se/
Postat av: Mor

Öh, sen när tycker DU om tomatsoppa?

2010-01-31 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0