ruinerad

Japp, då var jag pank igen då. Finns nog inget värre tror jag. Usch!
Jag gick till tandläkaren.. det skulle kosta 295kronor och eftersom jag fått det av mamma så skulle ju det gå kalas. Tandläkaren tog foton, pillade lite och berättade hur jag skulle borsta min visdomstand. sedan sköljde han den litegrann oxå och bad om 690 kronor när jag skulle betala. Jag var helt skakis och svettig efter smärtan när han pillade på mitt svullna tandköött vid visdomstanden, men frågade varför eftersom jag trodde det var 295.
"Jag sköljde din visdomstand och gav dig råd oxå, då kostar det mer" fick jag till svar. Idiottandläkare!
Han kunde väl säga till innan han sköljde min tand..? men då kanske det hade kostat iof.. blir så irriterad!

denna känsla.. att ligga som denna på bilden, är nog det äckligaste jag vet. Det gör så sjukt ont och det låter illa i hela kropen när tandläkaren pillar och petar och liksom drar i tänderna. Brr.. Han skulle skcika mig en kallelse om ett år, ofta jag går tillbaka till honom.

Oj vad jag gnäller. förlåt.

Efter tandläakren gick jag till telenorbutiken och hälsade på Luis, så roligt att träffa honom.. vi pratade en massa och provade 3D glasögon som man har på sig på bion.


haha, snyggt va? Så här fin sks jag vara på torsdag när vi ser Avatar :)

ikväll blir det träning med andreas, patrik och sara.. ett helt gäng. blir gym och sedan simning! ska bli riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0