snaaark

jag är så trött!! gick upp kl 6 idag och åkte till skolan. det var roligt men när jag kom hem halv tre så säckade jag ihop. Nu ska vi äta lite pasta med bacon innan vi ska ner till gymet,, hur ska jag orka?

Drömde dessutom mardröm i morse så jag sov jättedåligt mellan 4-6. drömde att andreas var otrogen. MYCKET otrogen med nån kines tjej med hår ner till fötterna. jag var skitförbannad och helt knäckt och jag vaknade hela tiden men fortsatte att drömma så fort jag somnade om. Fy på tassen Andreas!

när jag gick hem från tåget idag tänkte jag på att jag nog inte vill  något hellre just nu än att fara utomlands eller vakna imorgon och det är sommar ute. Nu är jag trött på att frysa och halka omkring på gatorna!!
svensk sommar.. sol, bad, grillning, rosevin, svala klänningar, fräknig näsa och solblekt hår, jordgubbar, glass... jag ryser av välbehag :)









 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0