storstädning

Idag vaknade jag upp brevid min pojkvän, det händer inte ofta ska jag säga! Typ aldrig. Andreas går upp kl 5 varje morgon och jag försöker yrvaket pluta med munnen åt rätt håll så jag får en godmorgonpuss.
Idag vaknade vi kl 10.30.. skönt! =)

jag tänkte gå å träna idag oxå, men eftersom det är vinter så är jag som vanligt sjuk.. Nästa år ska jag vaccinera mig mot allt som går att vaccinera sig mot!
Fick iaf lite pengar av min underbara mamma så jag kan köpa vitaminer!

Just för tillfället håller Andreas och jag(läs Andreas) på att städa i lägenheten. Rensa kartonger och sånt där tråkigt.. Jag har inte så mycket att göra och sitter därför mest vid datorn eller sitter brevid Andreas och komenterar det han gör. Tror att han föredrar att jag sitter här :)





Lovisa: Mössorna gör min kompis.. hon gör vilken färg som helst och vilket mönster/text som helst. 200 kr kostar de och då skickas de hem i brevlådan. Jättesöta :) Perfekt att ge bort oxå! bara att säga till så ber jag henne göra en! :)

nu ska ajg gå och diska.. drygt när man inte diskar direkt efter man lagar mat. Vi gjorde räkcrepes igår och det är mycket disk! :(



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååå.. en sån vill jag ha! :)

Jag vill ha en vit mössa, gärna med röd text... kan du säga det till henne? :) Vart betalar jag sen då?

puss

2010-01-06 @ 22:24:28
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

en sån skulle jag också vilja ha! :-)

2010-01-07 @ 15:06:57
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Linda&Julius

Åh jag vill med ha en sån mössa! Nu fick du många beställningar :) Jag vill ha en vit mössa med turkos text. Vem ska ha pengar?

Kramar

2010-01-26 @ 20:47:32
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0