tillbaks

Nu har julen varit och jag har fixat det mesta jag skulle fixa. :)
Jag har under hösten varit mitt under en förändring som jag behövde vara helt ensam om att göra.. Det är så lätt att jag blir påverkad av alla omkring mig men denna gång har jag beslutat något helt själv och det känns så himla bra!! :)
Veckan innan jul flyttade jag hem mina saker från hudiksvall och slutade skolan där, för alltid. Det har inte kännts riktigt 100 och därför bestämde jag mig för att sluta redan för några månader sedan men ville gå klart terminen så jag kunde få godkänt i psykiatrikursen.
Jag har även sökt in till lärarprogrammet i både uppsala poch stockholm men eftersom jag sökte så pass sent blir det nog inge plugg förrän till hösten. Så länge får jag jobba med det som finns. Vikaria på förskolor å skolor, väntar bara på att mitt utdrag ur polisregistret ska dyka ner i postlådan! :)

Julen var lugn och skön. Åkte hem till mamma nästan en vecka innan och var bara där och slappade, sov mycket, kollade på snön, myste med systrar och katter. Alice kom hem den 27 och det var en fantastisk stund!! Synd att det blev så kort.
Den 26 for jag, Andreas, Jennie och Patrik till Idre där vi mötte Björn och Jan. Sara, Björn och Karin kom några dagar senare. Veckan där gick superfort och vi fyllde dagarna med snowboard, pulka, öl, drinkar, afterski, galen dans, kyla, bastu... en massa saker. Det var iskallt däruppe men stugan var kanon och solen sken nästan varje dag.
Här kommer lite bilder från resan:



























härligt va? :)
Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0