ursäkta?

känner mig halvt förvirrad när jag är i stockholm. Andreas släppte av mig i närheten av centralstationen och jag skulle bara ta mig dit.. det gick, men jag var tvungen att fråga massa folk. Nu sitter jag iallafall i hammarby tror jag, med Mathilda som oxå är här eftersom hon var på arbetsintervju igår.
Zandra själv som är hemma hos är inte hemma utan jobbar till kl fyra. Tråkmånsen.

Ikväll blir det lite mys med vin och sen ska jag ta mig till scandic på stureplan å sova där med älskling :)

På lördag blir det filmpremiär. Snabba cash.. kan den va bra tro?
Kristina, såg att du å johan oxå skulle dit.. kanske vi kan äta eller göra nåt innan tillsammans?

Nu ska jag leta reda på en mascara som försvunnit spårlöst.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0