dumskalle

Har panik över skolan just nu.. Har så många böcker att köpa, och de är så sjukt dyra böcker. Böckerna jag skamköpa är skittrista och det gör inte alls saken bättre :(
Det är viktiga timmar jag har i skolan nu där vi går igenom böckerna och det är där jag för en gångs skull fattar vad det står i böckerna :)

Idag hade vi en storföreläsning. eller har, just nu. Men jag är inte där. Vaknade när klockan ringde kl sju, men jag var helt säker på att det var lördag och att jag inte skulle hämta honom på arlanda förrän kl 22 på kvällen så jag fattade inte varför klockan ringde så himla tidigt så jag stängde av och somnade om. Det var sååå sköönt. Vaknade kl 10 med panik. Föreläsning kl 10-12 och det tar 1 timme och 45 min att ta mig till skoolan så det var ganska kört :( Skit!!
Hatar verkligen att plugga i stockholm.
I eftermiddag ska jag på möte med en studievägledare på uppsala universtitet och söka om att få plugga där istället . hoppas HOPPAS det går. då har jag bara fem minuters promenad till skolan.

Efter det ska jag på min första praktik på linneas simskola. Ser verkligen fram emot det :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Måste vara mycket bättre att studera på hemmaplan. Hålln er tummarna att det går...o lycka till med simningen

2010-04-04 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0