Glädje

Jag är glad. Jag är glad över min fina blomma i fönstret, att solen har skinit hela dageb, åt blommorna jag såg påväg hem till Zandra, åt att jag jag träffade Zandra idag.
Jag är glad över mina två jobb som har löst min ekonomiska situation och att det ena jobbet är så jävla kul!
Jag är glad över att Andreas vänder om en sista gång för att ge mig ännu en puss på näsan innan han går till jobbet. Jag är glad över min fina mamma och mina underbara systrar. Mina vänner.

Så skönt att vara glad

Kommentarer
Postat av: Katrin

Alskade kusin <3 ska bli so mys att komma till dej i morrn <3

2010-03-24 @ 08:37:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Mor

MMM, är så glad över dig också, min underbara lilla "Humla"

2010-03-27 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0