hej hopp gummisnopp

Sitter hos Sara å får skäll för att jag har en tråkig blogg. "Du har ett ansvar" säger hon och tittar snett på mig.
Jahapp..men om man inte har nåt att skriva..?
Jag har fått jobb:) Babysiminstruktör. Ska bli helt UNDERBART roligt!! utbildning 5-7 maj sen börjar praktiken som ska va på 40-50 timmar innan jag får börja med egna grupper. så det bli väl till augusti jag börjar.
Trodde att jag skulle ha jobb i sommar dr men icke så jag hade vårt att sova i förrgår men igår påväg hem från skolan gick jag in i telenorbutiken och blev erbjuden sommarjobb. Så det problemet löstes på en gång =)
Jag pluggar, tränar, träffar vännerna myser med min älsklngsAndreas och har det jävlgt bra just nu!
Ikväll ska jag träffa min älskade Lisa som pluggar i Luleå. Var sjuukt länge sen sist och det ska bli jätteroligt!
Duger det eller har jag glömt något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0