jag är så avundsjuuk

Åh jag är så avundsjuk på min pojkvän som är i Bad Gastein just nu. Tre nätter och fyra dagar ska han åka bärda i de underbara långa backarna, bo på hotelet nedanför som är ett av de finaste i hela alperna med spa och resturagner med högsta klass. Jag vill oxå vara´duktig säljare och vinna såna här saker!
Hoppas verkligen han har det underbart! Jag är hemma och vaktar lägenheten.






NÅgot annat jag också gör.. eller rättare sagt borde göra är att översiktsläsa två skittrista böcker tills imon. KÖpte en av dem, 250 kronor. SKIITbraaa! Så trist att lägga ner pengar på böcker, Pherspective on learning. Ni hör väl hur trist den är. Imon blir det genomgång av dessa två böcker och sedan åker jag hem och möter upp min Katrin som kommer hit till mig över en natt . Sjlvklart tar hon med lilla plutten också och det ska bli mysigt att ha dem här !! :)

duscha nu kanske.. eller.. kanske ska läsa lite först sen kommer sara och vi ska glida runt i hennes coola hyrbil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0