Kusinmys

Torsdag till fredag fick jag besök av Katrin och hennes lilla plutt Aidan. Han har vuxit så mycket sedan sist.. men fortfarande en liten plutt =)

Aidans favoritsysselsättning är att äta upp allt han får tag på. Spelar ingen roll om det är sladdar, fingrar, kuddar, väggen. här äter han upp mitt kamerfodral. I torsdags kväll åt vi vofflor och sedan drack jag och katrin lite vin och försökte få Aidan att sova som inte gick så bra. Det var bus på hög nivå men tillslut däckade han i soffan. Då var jag och Katrin så himla trötta så vi gick och la oss efter en timme.

Fredag morgon gick jag upp kl 8 med Aidan så Katrin fick sova lite extra.. Jag försökte mig på att laga gröt till honom samtidigt som jag höll i honom och det var hur svårt som helst. När det äntligen var klart var det dags för matning som oxå var skitsvårt. Hur gör mammor egentligen? Det var gröt överallt. På mina armar, mina byxor, ansikte, Aidan var grötig överallt. Han hade tilloch med gröt under sin hakkapp..? Det var inga stilpoäng där inte men mätt blev han iallafall och det är väl det viktigaste =)
Sen gick vi ner på stan i solen. det va rotroligt skönt ute så vi strosade runt och kollade lite butiker och hade det mysigt.




Sushilunch blev det. Supergott!! =)








TACK Katrin för ett jättemysigt besök. Du är alltid välkommen tillbaka=)

Ikväll kommer Andreas :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Vad härligt ni har haft det

2010-03-28 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0