påsklov

Underbart att plugga. Då får man ju sportlov :)
Imorgon bär det av till Sälen. Där ska vi åka snowboard och skidor, sola oss i vårsolen, dricka oboy spetsad med baileys(inte jag, det smakar bajs) basta, spela sällskapsspel och göra annat roliga saker! Vi blir tre par och två singlar.
Synd att jag har en jävla massa böcker med mig jag måste läsa.. köpte fem st idag på nån billig studentbutik men det blev ändå att kosta 600..? sjukt dyrt!

Hade en till praktikdag på linnes simskola idag oxå. Träffade tjejjen som ska vara min "lärare" idag. Hon verkade jättegullig och förhoppningsvis får jag vara med i vattnet på onsdag och inte bara stå på kanten och kolla på!
www.linnea.se kan ni gå in på å kolla .. tänkte min kära mamma ville veta=)

det är sent nu om man går upp kl 6, men packningen pågår för fullt. Det är mycket packning när man ska åka skidor.. även fast det bara är i tre dagar. När allt är klart ska allt bäras ner i bilen så andreas kan ta med sig allt till jobbet så vi kommer iväg på en gång efter hans utbildning kl 15. Då är jag där och vi far hem för att låna Lovisa(min ängel)s snowboard! :)
sen blir det fest!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0